ανατρεπτική τέχνη, arte ribelle

περισσότερα ίσως, παρά ακριβώς

η μουσική μας:

https://youtu.be/gdJCXpEnSvs

Iggy Pop – TV Screen

 

 

sifiniera

Γράφει η Βέρα Ι.Φραντζή

5b0cd877c2da90c532b698d0a1cd1e58Μου Μου έγραψε ένας φίλος στο facebook πως με διαβάζει και πως με βρίσκει καλή, μα σαν να διακατέχομαι από αρκετό ατομικισμό. Μια άλλη κυρία μού σχολίασε «γιατί κρίνω 10 εκ. Ελλήνων με τα δικά μου κριτήρια».

Πάντα ακούω και λαμβάνω υπόψη μου τα αρνητικά σχόλια. Προσπαθώ να διακρίνω αν προέρχονται από κακόβουλο χειρισμό της ερμηνείας των κειμένων μου, από ιδιοτελείς ανθρώπους ή αν αποτελούν πραγματικά επικοδομητικό σχόλιο, που μπορεί να με βοηθήσει να γράψω καλύτερα και να απευθύνω σε μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων τις σκέψεις μου και τις λέξεις μου. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο και σπουδαιότερο ζητούμενο της γραφής νομίζω: να κάνεις το ειδικό γενικό και να ταυτιστούν οι άλλοι μαζί σου, αφού διατυπώνεις τις σκέψεις πολλών μέσα από τη δική σου οπτική. Ή ακόμη καλύτερα, τους περνάς πιάνοντας από το χέρι τους αναγνώστες στην αντιπέρα όχθη, σκορπώντας βοτσαλάκια από τελείες και νοήματα σε δόσεις…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 356 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

