αθλητισμός, sport

Αντίο στον Μοχάμεντ Αλι…το κουράγιο να λες ΟΧΙ – Addio a Muhammad Ali … il coraggio di dire NO — LA STORIA PERDUTA

Hai preso a pugni la paura, l’obbedienza, il razzismo, il fascismo, l’imperialismo e per ultima la tua malattia. Addio Campione che la terra ti sia lieve NO VIETONG EVER CALLED ME NIGGER “Perché… dovrebbero chiedermi di indossareun’uniforme e andare a 10.000 miglia da casa e sparare bombe e proiettili su gente scura in Vietnam, mentre […]

via Addio a Muhammad Ali … il coraggio di dire NO — LA STORIA PERDUTA

Άρπαξες στις μπουνιές τον φόβο, την υπακοή, τον ρατσισμό, τον φασισμό, τον ιμπεριαλισμό και τελευταία την αρρώστια σου. Αντίο πρωταθλητή και το χώμα που θα σε σκεπάσει να είναι ελαφρύ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΒΙΕΤΚΟΓΚ  ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΠΟΤΕ ΝΕΓΡΟ

“Γιατί… θα έπρεπε να μου ζητήσουν να φορέσω στολή και να πάω 10.000 μίλια μακριά από το σπίτι μου για να ρίχνω βόμβες και σφαίρες επάνω σε μελαχρινούς ανθρώπους στο Βιετνάμ, ενώ αυτοί που τους αποκαλούν νέγρους στην Louisville απειλούνται σαν τα σκυλιά και βλέπουν να τους αρνούνται τα απλούστατα ανθρώπινα δικαιώματα τους? Όχι, δεν θα πάω 10.000 μίλια μακριά από το σπίτι για να βοηθήσω να σκοτώσουν και να κάψουν ένα ακόμη φτωχό έθνος απλά για να συνεχίσουν την κυριαρχία των των λευκών δουλοκτητών επί των σκούρων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.Αυτή είναι πλέον η ημέρα που όλα αυτά τα κακά  πρέπει να φτάσουν σε ένα τέλος. Με προειδοποίησαν πως το να παίρνω αυτή την θέση θα μου κοστίσει εκατομμύρια δολάρια. Μα το έχω ήδη πει μια φορά και θα το πω ξανά. Ο αληθινός εχθρός για τους ανθρώπους μου είναι εδώ. Δεν θα ατιμάσω την θρησκεία μου, τον κόσμο και τους ανθρώπους μου ή εμένα τον ίδιο γενόμενος εργαλείο για να υποδουλωθεί αυτός που μάχεται για την δικαιοσύνη, την ελευθερία και την ισότητα. Εάν πίστευα πως ο πόλεμος θα έφερνε ελευθερία και ισότητα στα 22 εκατομμύρια των ανθρώπων του κόσμου μου και γι αυτό τον λόγο θα έπρεπε να επιστρατευτώ, θα το έκανα αύριο κιόλας. Δεν έχω τίποτα να χάσω υποστηρίζοντας τις πεποιθήσεις μου. Θα πάω στην φυλακή, και λοιπόν? Δεν βρισκόμασταν στην φυλακή για 400 χρόνια”.

Nα πω κι εγώ πως χάρη σε αυτό τον τεράστιο άνθρωπο αγάπησα την πυγμαχία, πως χάρη και  σε  αυτόν αγάπησα και την ανυπακοή…

Σχολιάστε

