μα τι χαρακτήρας!, grandezza carattere !

ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΑΛΟΝΙ ;

Εμφάνιση ego.jpg

» Ο καθένας μοναχός του μπορεί να είναι έξυπνος και λογικός , όλοι όμως μαζί κάνουν έναν ηλίθιο » F.S.

Γράφει η Βίκυ:

Αυτό το » μπαλόνι του εγώ » που μου λες ότι είναι κακό ( το οποίο έχεις και συ ) , μήπως τελικά δεν είναι ; 
Εγωισμός σημαίνει αγαπώ τον εαυτό μου , ικανοποιώ τις ανάγκες και τις επιθυμίες μου ανεξάρτητα και χωρίς την επίδραση άλλων ατόμων , τα οποία , προσπαθούν να επέμβουν στην αξιοπρέπειά μου . 
Η διαφορά μας εγωιστή είναι ότι με αυτό το χαρακτηριστικό εγώ αμύνομαι και προστατεύομαι από ανώμαλους εξωγενείς παράγοντες  ενώ εσύ θέλεις να κυριαρχήσεις πάνω μου αποδεχόμενος τους  , προσπαθείς να κρύψεις περίτεχνα το δικό σου μπαλόνι ενώ κάνεις τα πάντα για σκάσεις το δικό μου . 
Το εγωιστικό μου συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι η οποιαδήποτε ένωση των κυττάρων μου με τα υπόλοιπα στην παρούσα φάση της κοινωνίας θα ήταν μια μετάλλαξη….
One thought on “ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΑΛΟΝΙ ;

Σχολιάστε

