ανατρεπτική τέχνη, arte ribelle

Όταν ο Otto συνάντησε τη Sylvia

Η Sylvia von Halden ( γεννήθηκε το 1894 στο Αμβούργο ) ήταν δημοσιογράφος και ποιήτρια , μια μποέμικη φιγούρα των καφέ του Βερολίνου , που ζούσε τη ζωή της άφοβα. Ασχολήθηκε με » εκείνη την πλατωνική αγάπη που δεν εμφανίστηκε ποτέ » . Πέρασε τα τελευταία χρόνια της στην Αγγλία αυτοεξόριστη συγκατοικώντας με δύο γυναίκες και ένα φίλο της φωτογράφο από τη Δρέσδη , όπου και πέθανε το 1963 . Ο Otto Dix ( 1891 – 1969 ) επίσης Γερμανός , ήταν ζωγράφος , γνωστός για τις ωμές και ρεαλιστικές απεικονίσεις της κοινωνίας και της κτηνωδίας του πολέμου στους πίνακες του .

– Πρέπει να σας ζωγραφίσω ! Απλά πρέπει !……. Αντιπροσωπεύετε μια ολόκληρη εποχή !

– Δηλαδή , θέλετε να ζωγραφίσετε τα ανιαρά μάτια μου , τα άκομψα αυτιά μου , τη μακριά μύτη μου , τα λεπτά χείλη μου ; Θέλετε να ζωγραφίσετε τα μακριά χέρια μου , τα κοντά πόδια μου , τις μεγάλες πατούσες μου , πράγματα τα οποία μπορούν να τρομάξουν τους ανθρώπους και να μην ευχαριστήσουν κανέναν ;

– Έχετε έξοχα χαρακτηρίσει τον εαυτό σας και αυτό θα οδηγήσει σε ένα πορτραίτο αντιπροσωπευτικό της εποχής το οποίο θα έχει να κάνει , όχι με την εξωτερική ομορφιά μιας γυναίκας , αλλά μάλλον με την ψυχολογική της κατάσταση .

Το πορτραίτο της δημοσιογράφου Sylvia von Halden ( 1926 ) εκτίθεται στο Εθνικό Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης , κέντρο Georges Pompidou , στο Παρίσι .

otto_dix_sy_von_harden

harden_1-2tumblr_lwxckg2l6a1qm2bmho1_1280

 

 

Σχολιάστε

