μα τι χαρακτήρας!, grandezza carattere !

Στην εφημερίδα Gazzetta dello Sport μιλά ο Μαραντόνα: »Ο Φιντέλ Κάστρο και ο Τσάβες βρίσκονται στην υπηρεσία του κόσμου» – Oggi alla Gazzetta dello Sport, Maradona: “Fidel Castro e Chavez al servizio della gente”

Δημοσιεύτηκε: 17 oκτωβρίου 2013 in Notizie e politica
Tag:, , ,

maradona

«Στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου ο Φιντέλ Κάστρο μου άνοιξε τις πόρτες του, όταν μου τις είχε κλείσει η ίδια η χώρα μου. Αυτός μαζί με τον «Τσε» Γκεβάρα είναι οι ήρωες μου, επειδή αυτοί κέρδισαν το στοιχηματίζοντας την ζωή τους και αυτό μου αρέσει. Κοντά στον Φιντέλ κατάλαβα πολλά πράγματα. Με τον Τσάβες ήμουν οκτώ ώρες να μιλάμε ασταμάτητα χωρίς καν να πιούμε ένα ποτήρι νερό. Αυτοί είναι άνθρωποι που βρίσκονται στην υπηρεσία του κόσμου και γι ‘αυτό μου αρέσουν, έχουν την εμπιστοσύνη μου και είμαι διαθέσιμος για όλους αυτούς τους τύπους προέδρων. Βλέπω πώς πάνε τα πράγματα στις Ηνωμένες Πολιτείες και πώς πηγαίνουν στην Αργεντινή, τη Βενεζουέλα και άλλες χώρες, και αυτό δεν μου αρέσει. «

Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα

“Nel momento più duro della mia vita Fidel Castro mi ha aperto le sue porte, quando me le ha chiuse anche il mio paese. Lui con ‘Che’ Guevara sono i miei eroi, perché loro hanno vinto giocandosi la vita e questo mi piace. Vicino a Fidel ho capito tante cose. Con Chavez sono stato otto ore a parlare senza nemmeno prendere un bicchiere d’acqua. Questa è gente che è al servizio della gente e per questo mi piace, hanno la mia fiducia e sono disponibile per tutti questi tipi di presidenti. Vedo come vanno le cose negli Stati Uniti e come vanno in Argentina, Venezuela ed altri paesi e questo non mi piace”.

Diego Armando Maradona

https://buco1996.wordpress.com/2013/10/17/oggi-alla-gazzetta-dello-sport-maradona-fidel-castro-e-chavez-al-servizio-della-gente/

Σχολιάστε

