ανατρεπτική τέχνη, arte ribelle · Uncategorized

από τους τοίχους της πόλης 2

dsc00011Στίχοι:  

Γιάννης Αγγελάκας

Μουσική:

Τρύπες

 

Δεν κοπάζει δε σβήνει
στη καρδιά μου η φωτιά
που με τρώει και με ρίχνει
απ’ την Εδέμ στο πουθενάΟι αιώνες ρωτάνε
πόσο ακόμα θα αντέξω
να τρικλίζω εκεί έξω
ξυπόλυτος μόνοςΚι εγώ ψιθυρίζω
δικιά μου η χαρά
δικό μου το αίμα
δικός μου κι ο τρόμοςΔεν είμαι μόνος
Δεν είμαι ο μόνος
Όλα είναι δρόμος

Η φωτιά, η γιορτή, η απώλεια, ο πόνος
Ο κάθε μικρός θάνατος
κι ο μεγάλος ο ατέλειωτος κόσμος

Όλα είναι δρόμος…

One thought on “από τους τοίχους της πόλης 2

Σχολιάστε

