αυτονομία, autonomia

Μετά τον Μάρξ απρίλης, 18 – χρονικό του Κινήματος ’77

XXIII                                              COSPIRARE VUOL DIRE RESPIRARE INSIEME                           TO NA ΣΥΝΩΜΟΤΟΥΜΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΜΑΖΙ

Όλα αυτά, σύμφωνα με το Υπουργείο, σίγουρα έχουν ξεσηκωθεί και προκαλούνται από μια μικρή μειοψηφία που κρύβεται κάπου. Ως εκ τούτου αυτό το Υπουργείο αποφασίζει να χτυπήσει στη ρίζα. Να κλείσει το μέρος απ’ όπου διαδίδονται ιδέες αντίθετες προς το δημόσιο συμφέρον, όπου ασκούνται μορφές ύπαρξης παράνομες και καταστροφικές της δημόσιας ηθικής και παραγωγικότητας, όπου δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μιαν τάση απουσίας από την εργασία που απορροφά πολύτιμες ενέργειες από την οικονομία. Αυτό ειπώθηκε από τον συνεργάτη μας Pecchioli, και τον περίφημο ειδικό σε αποδεκατισμούς Trombadori (πατέρα): δεν μπορούμε να ανεχθούμε πλέον κάποιος να κρύβεται. Ως εκ τούτου, με δεδομένη την ανεπάρκεια του νόμου Reale, ικανού να εξαλείψει μοναχά μια εκατοστή αχρείων αφιερωμένων σε εγκληματικές δραστηριότητες όπως να φιλιούνται σβουριχτά μέσα σε αυτοκίνητα νυχτιάτικα, να τριγυρίζουν σε δρόμους ελλιπέστατα φωτισμένους δίχως το διακριτικό του Ροταριανού Ομίλου, να βαδίζουν σε πορεία κάτω από την πρεσβεία του Ζαΐρ και άλλα παρόμοια τερατουργήματα, προτείνουμε να κλείσουν οι γιάφκες, di chiudere i covi. Ωστόσο, με δεδομένη την γνωστή δυσκολία να ορίσουμε με ακρίβεια τα χαρακτηριστικά μιας γιάφκας και την εξαιρετική ικανότητα των εγκληματιών να μεταμφιέζονται σε ανθρώπινα όντα, αυτό το Υπουργείο προτείνει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: Πρέπει να θεωρείται γιάφκα ένας τόπος όπου: 1) Ανιχνεύονται κρεβάτια άστρωτα μετά τις 10 το πρωί, 2) βρίσκονται βιβλία του γερμανικού ντανταϊσμού, 3) βρίσκονται κουτάκια μπύρας (άδεια)πεταμένα στο πάτωμα, 4) βρίσκονται χαρτάκια, ζυγαριές, κουτάλια και καπνός του τύπου « πιθανότατη η απουσία από την εργασία την επόμενη μέρα», 5) δεν έχει πληρωθεί ο λογαριασμός του φυσικού αερίου για τον μήνα ιούνιο. 6) πιάνεται κάποιος να κοιμάται ή να ακούει τους Rolling Stones κατά τις εργάσιμες ώρες. Προς το παρόν μπορούμε και περιοριζόμαστε σε αυτό, αλλά ελπίζουμε ότι όλοι οι πολίτες θέλουν να συνεργαστούν για την ανακάλυψη των τόπων όπου γίνεται το κρύψιμο. Εν τω μεταξύ θυμίζουμε ότι το έγκλημα της συνωμοσίας κατά του κράτους τελείται σε κάθε τόπο όπου παραβιάζεται η τάξη της εργασίας, της οικογένειας, της τηλεόρασης, του λόγου: ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΩΜΟΤΟΥΜΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΜΑΖΙ. F.to Francesco Cossiga. Η Αστυνομία της Μπολόνια ανακοινώνει ότι ομάδες προβοκατόρων έχουν αποφασίσει να φέρουν σήμερα, στις 18 όλα τα κρησφύγετα στην Piazza Verdi. Έχουν εμφανιστεί συνθήματα στους τοίχους να ανακοινώνουν: Δεν είμαστε εδώ δεν είμαστε εκεί, κρυψώνα μας είναι ολόκληρη η πόλη». (Μπροσούρα σε απάντηση στις δηλώσεις του υπουργού Francesco Cossiga για τις γιάφκες που διανεμήθηκε στην Bologna, βρίσκεται στο AUTORI MOLTI COMPAGNI, Bologna marzo 1977 …fatti nostri…, Μπολόνια μάρτιος 1977…δική μας υπόθεση, ΜΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ, Verona, Bertani, 1977; σελ. 164).

“Η εξουσία δεν υπολόγισε πόσο θαυμάσια ένδειξη έδωσε στο κίνημα όταν άρχισε να κυνηγά τις γιάφκες, όλοι οι σύντροφοι έχουν ένα κρησφύγετο, που μοιράζονται με άλλους συντρόφους, όπου υπάρχει η δυνατότητα να ζουν με λιγότερες δυσχέρειες έναν διάλογο σχετικά με το προσωπικό, να ασκούν με μεγαλύτερη επιτυχία την επικοινωνία, εκεί όπου υπάρχει προσωπικό / πολιτικό, αυτό χάρη στην εμπειρία πολλών ετών από λόγια, αγώνες και αγάπη, όπου λίγη μέθοδος αντιπαράθεσης με το «σύστημα» έχει αναπτυχθεί” (AUTORI MOLTI COMPAGNI, ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ, Bologna marzo 1977 …fatti nostri…, Μπολόνια μάρτης 1977…προσωπική μας υπόθεση, Verona, Bertani Editore, ιούνιος 1977; pag. 165). Στο Torino ξεκινά μια κινητοποίηση 3 ημερών. Στο Trento ξεκινά η κατάληψη της Κοινωνιολογίας που θα διαρκέσει 25 ημέρες.

Τρίτη 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1977                                                                                                               Στη Roma το πρωί 300 στρατευμένοι στο ΚΚΙ αφού διέσπασαν τις πικετοφορίες του κινήματος στις πύλες της πανεπιστημιούπολης, πραγματοποιούν συνέλευση στη Νομική. Η σχολή, που είχε κλείσει από τον Κοσμήτορα, ανοίγει ξανά για την περίσταση. Είναι παρόν ο γραμματέας της κομουνιστικής νεολαίας FGCI Veltroni που προσκαλεί στην κινητοποίηση όλους τους φοιτητές. Ανακοινώνεται ομιλία του Luciano Lama στην μεγάλη πλατεία του πανεπιστημίου. Εν τω μεταξύ η διαμαρτυρία εξαπλώνεται στα λύκεια: ξεκινούν αυτοδιαχειρίσεις σε πολλά ινστιτούτα. “Κρεμιέται στους τοίχους της σχολής των Γραμμάτων προς τα μέσα της περιόδου κατάληψης, αυτός ο φανταπολιτικός προβληματισμός της κολεκτίβας  Scimmia d’oro, Μαϊμού από χρυσάφι, με τίτλο Comunismo e/o barbarie, Κομουνισμός ή βαρβαρότητα, που περιγράφει την κατάληψη και τις εξελίξεις της που μοιάζει, ύστερα από τόσα χρόνια, πλέον σαν παραμύθι…

Αυτοί εγκαταστάθηκαν στην riserva στις 2 φλεβάρη 1977 (σύμφωνα με το παλιό ημερολόγιο) έτος 1 της Μεγάλης Κατάληψης. Μια τέτοια πράξη (η οποία σήμερα τιμάται στη γιορτή του Αγίας Κατάληψης του Πανεπιστημίου) έγινε αμέσως αντιληπτή στην ουσία της όχι σαν μια παροδική εκδήλωση, αλλά σαν οριστική επιλογή ζωής (μερικοί ιστορικοί πιστεύουν σήμερα ότι κάποιος βαρεμένος τις πρώτες ημέρες της Μεγάλης Κατάληψης υποστήριξε ότι αυτή αποτελεί ένα μέσο κι όχι ένα σκοπό, εμείς φυσικά δεν δεχόμαστε μια τέτοια παράλογη υπόθεση).  Κατά τις πρώτες ημέρες της Κατάληψης του πανεπιστημίου μερικοί από Αυτούς, σε συμφωνία με τις θεωρίες του ναπολιτάνου μελετητή μας Giambattista Vico, θεώρησαν ότι το φαινόμενο της κατάληψης θα έπρεπε να ενταχθεί μέσα σε μια δεκαετή κυκλική επανάληψη γεγονότων που σχετίζονται με το μαγικό αριθμό του 68 . Ο Pecchioli (γνωστός φιλόσοφος και πολιτικός παραγωγός από τα έργα του οποίου, δυστυχώς, εξακολουθούν να υπάρχουν μόνο λίγα αποσπάσματα) φαίνεται πως υποστήριξε, σε ένα μεγάλο του έργο σε δώδεκα τόμους, πως επρόκειτο για μερικές δεκάδες προβοκάτορες”.

COVO QUI / COVO LÀ / COVA TUTTA LA CITTÀ                                                                   ΓΙΑΦΚΑ ΕΔΩ / ΓΙΑΦΚΑ ΕΚΕΙ / ΓΙΑΦΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΠΟΛΗ

ABBIAMO MURATO IL COVO DEL RETTORE                                                                     ΧΤΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΓΙΑΦΚΑ ΤΟΥ ΠΡΥΤΑΝΗ

https://aenaikinisi.files.wordpress.com/2017/04/dopo_marx_aprile.pdf

https://www.academia.edu/6711257/Dopo_Marx_aprile

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s